Sayfalar

28 Haziran 2013 Cuma

EŞARP ASKILIĞI

              Sevgili takipçilerim,dostlarım,merhabalar...Hepinize mutlu günler,hayırlı cumalar diliyorum.Umarım gününüz güzel geçer.
             Bugün sizlerle ilginç bir askılık paylaşmak istiyorum.Sizin de benim gibi dolap sıkıntınız varsa bu askılık cankurtaran olabilir.Tasarım arkadaşım Gülsüm'e ait.Onca para verdiğiniz eşarplarınız,şallarınız çekmecelerde buruşmasın.Sizde her defasında onları ütülemek zorunda kalmayın.
Bu askılık için bir tane elbise askısına,renkli şeritlere ve mandallara ihtiyacımız var.Ucuna mandal bağladığımız mandalları askılığa bağlıyoruz.Mandalların uçlarına da eşarpları tutturuyoruz.Hepsi bu kadar...

1 yorum :

  1. İşe yarayan harika bir fikir :)... İade-i ziyarete geldim, vakit bulduğumda bloğunuzda gezinmek hoş olacak .... Hayırlı günler diliyorum...

    (sanırım yakın zamanda açmışsınız bloğunuzu, hayırlı olsun... şu kategoriler bölümünü nasıl ayarlıyorsunuz, vaktiniz olduğunda bana kısaca yazarsanız sevinirim.. ben bir türlü ayarlayamadım. blogcu'da çok kolaydı, ama blogger'de ben beceremedim maalesef)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...