Sayfalar

12 Haziran 2013 Çarşamba

İNCİRLİ PASTA

                  Yaz geldi, havalar ısındı.Artık hafif şeyler tüketmek gerekiyor.Ama sizde benim gibi yaz-kış pastaya, böreğe dayanamıyorsanız bu pasta tam size göre.Oldukça lezzetli bir tarif.
                  Bu pastanın birkaç tane farklı yapılış şekli var.Ben hepsini denedim.En iyisinin bu olduğuna karar verdim.Umarım siz de beğenirsiniz.


MALZEMELER:
3 yumurta
1 su bardağı şeker
Yarım su bardağı iri çekilmiş ceviz
8-9 tane kuru incir
1 su bardağı un
Kabartma Tozu
Vanilya

SOSU:
1.5 su bardağı sıcak su
1 yemek kaşığı nescafe
1 yemek kaşığı toz şeker


KREMASI:
3 yemek kaşığı buğday nişastası
2 yemek kaşığı un
3 su bardağı süt
5 yemek kaşığı toz şeker
Toz krem şanti


YAPILIŞI:İncirleri yarım saat suda bekletin.Ayrı bir yerde yumurta ve şekeri köpürene kadar çırpın.İçine diğer malzemeleri ekleyip karıştırın.Yağlanmış yuvarlak borcama dökün.180 derece fırında pişirin.Fırından çıkınca üzerine sosunu döküp, soğumaya bırakın.
  Tencerede nişasta,un,şeker ve sütü muhallebi kıvamına gelene kadar pişirin.Soğuyan muhallebiye toz krem şantiyi ekleyip,çırpın.Kekin üzerine dökün.Pastanız servise hazır...
                                                                                                 AFİYET OLSUN!

5 yorum :

  1. lezzeti sunumu harika bir pasta canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. http://elininlezzeti.blogspot.com/ çok güzel gözüküyor elerinize sağlık bende bloğumu sizin desteklerinizle en kısa zamanda geliştirmeyi çok istiyorum destekleriniz için şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler elif hanım.her konuda yardımcı olurum sana.kolay gelsin.sevgilerimle...

      Sil
  3. http://pastamelegi.blogspot.com/ merhabalar beğendiğinize sevindim. bende incirli pastayı ardaşımda yemiştim ama hiç yapmadım en kısa zamanda yapmayı düşünüyorum çok güzel görünüyor. Ben bloğumu açalı daha çok olmadı ama umarım bir gün sizinki gibi olur. sizi sık sık ziyaret edeceğim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumun için çok teşekkür ederim burcu hanım.merak etme benim blogumda çok eski değil.3 ay önce açtım.eminim seninki de çok güzel olacak.sevgilerimle...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...