Sayfalar

25 Haziran 2013 Salı

TÜTÜ TAKIM

       Herkese selamlar!
       Doğdu,doğacak derken benim minik prensesim 1 yaşına geldi.Bu ilk doğum günü, onun olduğu kadar benim için de çok özel!Bu yüzden özel bir kıyafeti olsun istedim.İnternette araştırma yaparken, birbirinden güzel  tütülere rastladım.Yapabilir miyim diye düşünürken arkadaşım Gülsüm imdadıma koştu.Onun kızı da Zeynep'ten bir gün sonra doğdu.Tüm hazırlıklarımızı yaptık ve bugün bu tütüleri hazırladık.Biz yaparken çok zevk aldık.İnşallah kızlarda beğenmişlerdir :)
       

Son iki ayımız kızlara beyaz ve sade badi aramakla geçti.En sonunda bulduk.Önce badileri pullarla süsledik.İlk doğum günleri olduğu için bir tanesine 1 motifi diğerine de şeker motifi yaptık.
Sonra sıra tütülere geldi.Farklı renklerde organize tülleri şeritler halinde kesip, lastik üzerine bağladık.




Sonra sıra tütülere geldi.Farklı renklerde organize tülleri şeritler halinde kesip, lastik üzerine bağladık.

Bunlara ek olarak bir de saç bandı yapmayı düşünüyoruz.İnşallah onu hazırladığımızda yayınlarım.Eğer sizde kızınızın doğum günü için tütü düşünürseniz,istediğiniz yaş ve modelde sipariş alabiliriz.

4 yorum :

  1. canım benim bunlar çok şeker olmuş yaa çok beğendim ellerinize sağlık kızlarımıza allah hayırlı ömür versin güzel günlerde giymek dileğiyle

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller ellerine sağlık canım.. Benim bebişlerim delikanlı oldu darısı sizlerin başına iyi günlerde kulansınlar sağlıcakla kalın :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadara yPiyosunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar.badisi dahil 45 liraya yapıyoruz.ilgilenirseniz mail de atabilirsiniz.iyigünler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...