Sayfalar

29 Temmuz 2013 Pazartesi

ÇEYİZLİK-HAVLU VE BOHÇALAR

       Merhabalar...

        Başlıktan anlaşıldığı gibi bugün yine düğün telaşında olanları ilgilendirecek bir yayınım var.Aslında bu havluları illa çeyizde değil kendi evinizde de kullanabilirsiniz.Gerçekten çok şık ve hepsi el yapımı.Kiminde kurdela işi var kimi daha farklı hazırlanmış.

       Bu havlu ve bohçalar bir arkadaşımın annesi tarafından yapılıp satılıyor.Bunların haricinde bebek hırkaları ve yelekleri de örüyor.Çok temiz ve eli düzgün bir bayan.Benim kızıma da sağolsun hediye hırka ve yelek örmüştü.Gören herkes modelini almak istedi.Ama almaları çok zor oldu.Çünkü örgüleri herkesin bildiği klasik modellerden değil.Oldukça zor ve emek isteyen modeller.İnşallah bir ara onları da yayınlarım.Eğer satın almak isterseniz bana yeteneklipastaci@gmail.com adresinden veya buradan ulaşabilirsiniz.

    Henüz fiyatları belli değil.Ben öğrenir öğrenmez sizlerle paylaşacağım.Ben bu fırsatı kaçırmayın derim.

Ürünlerin fiyatları belli oldu.bende hemen paylaşayım dedim.
Havlular:25 tl
Bohça takımı:50 tl
Bebek battaniyesi:75 tl
Damat bohçası:100tl



                                 Bunlar havlusu ve bohçası olmak üzere takım halinde yapılmış.





                                                    Bu da çok şık bir bebek battaniyesi




                                                   Bunlar da yine havlu-bohça takımı.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...