Sayfalar

9 Ağustos 2013 Cuma

MISIRLI-PATATESLİ TAVUK SALATASI

     Herkese merhabalar...

     Bu lezzetli salatanın tarifini televizyondan aldım.Güzel olacağından hiç şüphem yoktu zaten.Gerçekten de harika oldu.Hem görsel olarak harika duruyor hem de oldukça doyurucu.

    Televizyonda sos olarak hardal,sarımsak,limon,sıvıyağ ve tuz kullandılar.Ben sarımsak ve hardal kullanmadım.Onun yerine karabiber ve pul biber attım.Damak tadınıza hangisi uygunsa siz onu deneyin derim.

    Salatayı ilk kez iftar yemeği için hazırladım.Aslında yemeklerin yanına salata niyetiyle yaptım ama  bu tarif tek başına bir öğün olabilir.Çünkü içindeki malzemeler tek başlarına bile doyurucu gıdalar.

    Çok uzatmadan geçmek istiyorum tarifime...

MALZEMELER:
2 parça haşlanmış tavuk göğüs
2 adet közlenmiş kırmızı biber
3 orta boy haşlanmış patates
1 kutu mısır
4-5 adet kornişon turşu
7-8 adet yeşil soğan
Yarım demet maydanoz
Sıvıyağ
Tuz,karabiber,pulbiber
Yarım limon suyu

YAPILIŞI:Haşlanan tavuk ve patatesleri küp küp doğrayın.Közlediğiniz biberleri de minik şeritler halinde doğrayın.Soğan ve maydanozu ince ince kıyın.Diğer malzemeleri de ekleyip iyice karıştırın.Salatamız hazır.
                                                                          AFİYET OLSUN!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...