Sayfalar

31 Ağustos 2013 Cumartesi

KAHVALTIYA BUYURMAZ MISINIZ?

 
         Herkese iyi günler diliyorum.Gününüz aydın olsun inşallah.

        Güzel ve doyurucu bir kahvaltı sofrasıyla karşınızdayım.Bu sofrayı arkadaşım Hatice için hazırladım.Hatice benim çocukluk arkadaşım.İstanbul'da oturuyor ve buraya çok sık gelemiyor.Geldiği zamanda pek uzun uzun görüşemiyorduk.Ama bu sefer şeytanın bacağını kırdık sanırım.Sağ olsun beni kırmadı kahvaltıya geldi,ikindiye kadar kadar oturduk hoş-beş ettik.

        İnsanın derdini,sıkıntısını çekinmeden söyleyeceği dostlara gerçekten çok ihtiyacı var.Arada mesafeler olsa da,uzun süre telefonda bile konuşmasan da seni anlayan bir dostunun olması çok güzel.Zaten önemli olan kalplerin bir arada olması.Bizim kalplerimiz de hep bir arada zaten.
         İnşallah Allah nasip eder de ben de bir gün canım arkadaşımı ziyarete giderim.

         Canım arkadaşım için elimden geldiği kadar bir sofra hazırladım.İnşallah memnun kalmıştır.Bunlar da güzel soframızın fotoğrafları:





Bunlar da yakın hazırladığım kahvaltılıkların yakın çekimi :) Krep yaptım.Bir bölümünü balla yedik,bir bölümünü de garnitürlü-kaşarlı börek yapıp pişirdim.(Hemen altta)Tarif için tıklayınız.

                                                               -Soslu Patates Kızartması


                                                            -Sucuklu,kaşarlı tost

1 yorum :

  1. kahvaltı harikaydı canım benim emeğine sağlık güzel arkadaşım benim seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...