Sayfalar

18 Mayıs 2013 Cumartesi

YAZLIK ÇANTA


                Yaz sezonu açıldı,etraf cıvıl cıvıl olmaya başladı.Bende sizlerle yaz mevsimine uygun bir çanta modeli paylaşmak istedim.Örmesi çok kolay; tığ ile herkesin bildiği motiflerden örüyorsunuz.Ben iki renk yaptım,isterseniz farklı renklerle de deneyebilirsiniz.Ya da daha küçük olsun derseniz dokuz değil altı motif yaparsanız.Motifleri birleştirdikten sonra ön ve arka parçayı birleştirmek için araya şerit şeklinde bir parça ördüm.Böylece çantamın genişliği artmış oldum.Ön kısmı organize tül,çiçek ve yine tığ ile ördüğüm çiçeklerle süsledim.Arka kısma süsleme yapmadım.Sap olarak da içinden şerit geçirdiğim çanta zinciri kullandım.
                                                                                             


2 yorum :

  1. Çantanız güzel olmuş.Hangi ipi kullandınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Makreme ipi kullandım.Sert olduğu için daha güzel duruyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...