Sayfalar

28 Mayıs 2013 Salı

KAHVALTI SOFRAM

               Hafta sonu üniversiteden ev arkadaşım beni ziyarete geldi. Çoluk çocuk derken uzun senelerdir görüşemiyorduk. Çok iyi oldu; hem bizim için hem de minik yavrular için... Gerçi birbirleriyle oynamaya pek fırsatları olmadı. Neyse bir daha ki sefere inşallah.
               Diğer sevgili arkadaşlara da duyurulur; en kısa zamanda bekliyorum buraya.






                 Bunlar da kahvaltı soframdan birkaç kare.Aslında akşam yemeği içinde hazırlıklıydım ama maalesef erken döndüler.Ama söz aldım, bir daha ki sefere telafi edeceğiz.







2 yorum :

  1. vavvvv nelerde yapmışın enfes bir kahvaltı sofrası gelince bende istiyorummm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen gel ben sana daha güzellerini de hazırlarımm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...