Sayfalar

3 Ekim 2013 Perşembe

KEÇE İPAD KILIFI

       Herkese selamlar....

      Bu sabah karanlık bir güne uyandım.Dün tüm gece yağmur yağmış,bugün de Nevşehir'de kapalı bir hava var.Benim ev normalde güneş alan bir ev değil,böyle zamanlarda da daha karanlık oluyor.Odalarda lambaları yakmadan oturulmuyor :( Böyle havalarda canım nedense hiç bir şey yapmak istemiyor.Tüm gün boş boş oturmak istiyorum.Ama yapılacak o kadar çok iş var ki...Neyse artık bir yerden başlamak lazım.

      Geçenlerde annemin ipadi için keçeden kılıf yapmıştım.Sanırım artık elim alıştı,yarım saat içinde tüm işi  bitirdim.Ortaya da çok sevimli bir şey çıktı :) Keçelerle uğraşmak gerçekten çok hoşuma gitti.Hem insanı rahatlatıyor hem de ortaya çok güzel ürünler çıkıyor.Denemenizi tavsiye ederim.

    İpadin boyutlarına uygun olacak şekilde keçeyi kestim.Kenarları sağlam olsun diye renkli dikiş ipiyle diktim.Ağız kısmına kapak için ince bir şerit kestim.Kılıfın arka kısmına gelen kısmını diktim.Ön kısma ise bir düğme diktim.

    En zevkli kısmı ise kılıfı süsleme aşamasıydı.Keçeden gül ve yapraklarla süsledim.(Bunları sıcak silikonla yapıştırdım.)Vee ortaya bu güzel ipad kılıfı çıktı.Sizin için birkaç fotoğraf çektim.


    Kızımın meraklı elleri de keçeye ayrı bir renk katmış :))

1 yorum :

  1. Çok güzel emeklerine sağlık bana da annem hediye yeni bir dikiş makinası aldı.. Yakında bende paylaşıcaklarım var inşaAllah :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...